Dlaczego Punkt Odniesienia?
To moment, w którym odnajdujesz kierunek
Z boku ciężko odpowiedzieć 9 czy 6?
Z góry widać wszystko. Często stajemy w takich sytuacjach, tylko tego nie zauważamy. Bez punktu odniesienia ciężko odpowiedzieć. Ten mały punkt może zmienić sposób widzenia o 180°.
Jeśli wszyscy widzimy / rozumiemy zagadnienie
tak samo, jesteśmy w stanie rozwiązywać wszystkie problemy projektowe. Tworząc interdyscyplinarny zespół, często pracujemy razem z klientem.
Zrozumienie projektu i sedna zagadnienia jest dla nas najważniejsze.
Jeśli widzisz, w jakim miejscu naprawdę jesteś
i co cię otacza, możesz wytyczyć drogę do zmian.
Takie podejście pozwala uporządkować sytuacje zastaną i wprowadzić istotną zmianę.
Idealne warunki do zmiany, pozwalają przeprowadzić proces, który widzimy w takich etapach:
Analiza i dobór narzędzi
- Przeprowadzenie warsztatu i opracowanie metodologi współpracy to pierwszy krok w procesie budowy projektu
Strategia i budowa komunikacji
- Kolejny to opracowanie indywidualnego języka i przekazu, za pomocą których będzie się ona porozumiewać z odbiorcami
Kreacja i projektowanie rozwiązania
- Na tym etapie koncepcja przybiera realne kształty. Twoją markę ubieramy w odpowiednie słowa, obrazy i funkcjonalności
Pracujemy w kilku przestrzeniach:
Branding Projektowanie wizerunku
User Experience Perspektywa użytkownika
Content Marketing Wzmacnianie obecności
Badanie Wizerunku Weryfikowanie założeń