Idea

Dlaczego Punkt Odniesienia?

To moment, w którym odnajdujesz kierunek

Z boku ciężko odpowiedzieć 9 czy 6?

Z góry widać wszystko. Często stajemy w takich sytuacjach, tylko tego nie zauważamy. Bez punktu odniesienia ciężko odpowiedzieć. Ten mały punkt może zmienić sposób widzenia o 180°.

Jeśli wszyscy widzimy / rozumiemy zagadnienie
tak samo, jesteśmy w stanie rozwiązywać wszystkie problemy projektowe. Tworząc interdyscyplinarny zespół, często pracujemy razem z klientem.

Zrozumienie projektu i sedna zagadnienia jest dla nas najważniejsze.

Jeśli widzisz, w jakim miejscu naprawdę jesteś
i co cię otacza, możesz wytyczyć drogę do zmian.
Takie podejście pozwala uporządkować sytuacje zastaną i wprowadzić istotną zmianę.

Idealne warunki do zmiany, pozwalają przeprowadzić proces, który widzimy w takich etapach:

Analiza i dobór narzędzi

  • Przeprowadzenie warsztatu i opracowanie metodologi współpracy to pierwszy krok w procesie budowy projektu

Strategia i budowa komunikacji

  • Kolejny to opracowanie indywidualnego języka i przekazu, za pomocą których będzie się ona porozumiewać z odbiorcami

Kreacja i projektowanie rozwiązania

  • Na tym etapie koncepcja przybiera realne kształty. Twoją markę ubieramy w odpowiednie słowa, obrazy i funkcjonalności

Pracujemy w kilku przestrzeniach:

Branding Projektowanie wizerunku
User Experience Perspektywa użytkownika
Content Marketing Wzmacnianie obecności
Badanie Wizerunku Weryfikowanie założeń