Content marketing

Content marketing to systematycznie tworzona jakościowa treść komunikująca wartości Twojej marki.

Pomaga zbudować profesjonalny i merytoryczny wizerunek, zbliża markę do odbiorców i zapewnia jej odpowiednie pozycjonowanie w Internecie. Jest tak skuteczny, ponieważ łączy w sobie miękkie i twarde działania marketingowe. Content marketing to atrakcyjna, ciekawa treść, która realnie poprawia widoczność marki w sieci i jednocześnie wzmacnia jej obecność w świadomości klientów.

Oferujemy content marketing, w ramach którego przygotowujemy spójną wizualnie i komunikacyjnie, uwzględniającą czynniki on-site i pracującą na długofalowe cele Twojej marki jakościową treść. Łączymy copywriting z grafiką, dzięki czemu tworzony przez nas content marketing jest atrakcyjny dla odbiorców i pozwala oswajać ich z samą marką.

Co dokładnie mamy na myśli, oferując content marketing?

Zaproponujemy właściwe medium i strategię bieżącej komunikacji Twojej marki. Przygotujemy, wzbogacone o spójne wizualnie plansze i grafiki, wpisy w mediach społecznościowych. Poprowadzimy blog firmowy, napiszemy artykuły o charakterze poradnikowym lub eksperckim, opinie, case studies. Stworzymy profesjonalne mailingi i infografiki.

Uważamy, że dobrej jakości content marketing jest niezbędny do utrzymania komunikacji z klientem. Jeśli tylko jest wystarczająco przemyślany, wpisuje się w szerszą strategię wizerunkową marki i odpowiada na realne potrzeby jej odbiorców, sprawdza się w każdej branży.

Oferujemy tworzenie jakościowej treści w zakresie:

Social Media

  • Zaproponujemy właściwe medium i strategię komunikacji. Przygotujemy wpisy wzbogacone o spójne wizualnie plansze i grafiki.

Blog firmowy

  • Opracujemy uzupełnione o zdjęcia i grafiki wpisy dotyczące aktualności i oferty firmy, teksty o charakterze poradnikowym, opinie, case studies.

Materiały marketingowe

  • Przygotujemy treść do ulotek, broszur, katalogów, ofert handlowych.

Mailingi i newslettery

  • Stworzymy skuteczną kampanię mailingową, z odpowiednio skomponowaną treścią i zachowaniem właściwej proporcji składników sprzedażowych i wizerunkowych.

Prezentacje, raporty

  • W oparciu o dostarczone materiały i wytyczne zbudujemy prezentacje multimedialne i opracujemy raporty firmowe.