W ramach employer branding, skupiamy się na perspektywie Twoich obecnych i potencjalnych pracowników. Tworzymy marki, których częścią chce się być.
Firma z silną, rozpoznawalną i pozytywnie kojarzoną marką nie ma problemu z przyciąganiem nowych wartościowych pracowników.
Dobry wizerunek pracodawcy jest zawsze w cenie, ale w niektórych branżach jest wręcz na wagę złota. Naszym klientom, którzy chcą zatrzymać obecnych pracowników i wzbudzić zainteresowanie przyszłych, pomagamy, oferując zewnętrzny i wewnętrzny employer branding. W którym przyjmujemy perspektywę potencjalnego pracownika. Analizujemy branżę, poznajemy potrzeby i obawy grupy docelowej, szukamy właściwego insightu. Zastanawiamy się, w jaki sposób firma może na niego odpowiedzieć. Próbujemy pogodzić oczekiwania jednej i drugiej strony i zdefiniować wartości kluczowe zarówno dla zatrudniającego, jak i zatrudnianego. Dopiero wtedy możemy zbudować i własciwymi kanałami wdrożyć komunikację pomiędzy marką pracodawcy a przyszłym pracownikiem. W którym wszystko sprowadza się do zbudowania więzi pomiędzy marką a pracownikiem. Szukamy sposobów na usprawnienie komunikacji i organizacji wenętrznej w firmie. Sprawdzamy poziom świadomości marki i utożsamiania się z jej wartościami wśród pracowników. Pomagamy uspójnić jej zewnętrzny i wewnętrzy wizerunek. Employer branding to marketingowa operacja na żywym organizmie, dlatego bardziej niż w jakimkolwiek innym obszarze, istotna jest tu ciągła weryfikacja założeń i działań. Oferujemy narzędzia i metody umożliwiające skuteczne badanie wizerunku. Dzięki nim dowiesz się, czy postrzeganie Twojej marki przez obecnych i potecjalnych pracowników pokrywa się z przyjętą wcześniej strategią. Zyskasz kontrolę nad wizerunkiem swojej firmy jako pracodawcy i będziesz mógł lepiej skomunikować się z pracownikami.