Projektowanie komunikacji to wydobywanie własnego głosu marki, ustawienie tonu wypowiedzi, nadanie stylu i wreszcie – wypracowanie właściwego przekazu.
To moment, w którym skupiamy się na jej odbiorcach. Wchodzimy w ich buty, spoglądamy na rzeczywistość ich oczami. Dowiadujemy się, czego potrzebują, co im przeszkadza, o czym marzą.
Pracujemy na konceptach komunikacyjnych. Biorąc pod uwagę specyfikę i potrzeby danej grupy docelowej, proponujemy naszym klientom kilka pomysłów na komunikację ich marki. Budujemy insighty i tworzymy big idee. Co to znaczy?
Projektowanie komunikacji to w brandingu wyjątkowo newralgiczny moment. Odbiorca wychwyci każdą fałszywą nutę, dlatego nie uznajemy przypadkowych rozwiązań. Gdy mamy pewność co do właściwego konceptu, ustawiamy głos marki, wydobywamy jej przekaz, wykorzystując do tego zarówno obraz, jak i słowo pisane. W ten sposób tworzymy nazwę, claim, slogan i wszystkie treści w materiałach wizerunkowych.