Dobre logo i ciekawa strona internetowa to za mało. Silną markę buduje kompleksowa i spójna komunikacyjnie identyfikacja wizualna.
Dzięki niej firma zyskuje profesjonalny i atrakcyjny dla klienta wizerunek.
Identyfikacja wizualna to ten obszar brandingu, który najczęściej traktowany jest niezwykle wąsko i po macoszemu. Powszechnie kojarzy się ze spójnymi z logotypem wizytówkami czy papierem firmowym. My traktujemy tę kategorię bardzo poważnie i szeroko.
Identyfikacja wizualna to całe graficzne otoczenie Twojej marki. Reprezentuje wszystkie jej cechy i wartości. Powinna, podobnie jak logo czy główny claim, natychmiast wiązać uwagę i emocje odbiorcy z marką.
Projektujemy powiązany z logotypem i strategią komunikacyjną key visual marki, a następnie przetwarzamy go i przystosowujemy do wszelkich potrzebnych materiałów wizerunkowych.
Doradzamy również markom, w jakim zakresie identyfikacja wizualna powinna je wspomagać. W ramach oferty proponujemy projekt identyfikacji wizualnej i przeniesienie go na:
- opakowania produktów,
- wizytówki,
- papier firmowy,
- elementy wystroju wnętrz,
- oznakowanie i informację wizualną,
- szyldy,
- menu,
- wzory na uniformach pracowników,
- gadżety związane z marką i wszelkie inne materiały.
Punkt Odniesienia – identyfikacja wizualna Wrocław, Katowice, Opole